Stort plus till Lyko.se!

Så nu har jag hämtat paketet, och jag blev faktiskt väldigt förvånad måste jag säga. Det visade ju sig vara större än vad jag hade väntat mig, och påsen jag hade med mig för att bära det i satt som slimmat runt. Jah, tom så pass slimmat att jag fick dra sönder påsen för att få ut paketet när jag kom hem. Men utöver det så var allt som det skulle. Både beställningen och leveransen gick alltså hur bra som helst. Leveransen tog ju dessutom bara en och en halv dag. De får Lyko.se ett STORT plus för tycker jag. Så nu har vi klarat av det. Tom samtalet är avklarat så nu ska jag bara in till Ulla och käka lite, känner att jag börjar bli lite hungrig. Men därefter ska vi ta itu med nästa grej på agendan;)


Älskar er /
                /MissDynamite



Så här stor var paketet, snacka om att jag blev förvånad... hihi



Men så inehöll det ju också två, en och en halv litersflaskor, en shampo och en balsam, två pumpar till flaskorna, och ett hårspray. Så det var ju inte så illa ändå:)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0