Sovmorgon...

Har en massa saker i almanackan som skulle vara gjorda idag. Tror dock inte det blir nått utav det. Dagen idag skulle ha bestått av att sitta i tele hela dagen i sort sätt. Men det innebär ju också att jag skulle fått gå upp tidigare vilket jag verkligen inte orkade. Har iaf ringt ett samtal till min assistent idag, men jag fick inte tag på henne. Inte konstigt iof då jag senare kom på att hon börjat jobba deltid och därmed hade hon väll gått för dagen. Men jag lämnade ett meddelande i telefonsvararen så förhoppningsvis ringer hon upp mig tidigt imorgon. Jah, så att jag kan ta itu med resten av samtalen som jag skulle ha ringt idag. Funderar på att ringa några samtal idag ändå, bara för att få känna mig duktig över att jag gjort nått idag. Dock tror jag att jag låter bli det och sysselsätter mig med nått annat. Det är ju ingen ide att ringa och boka in nått förens jag får klartecken från min assistent. Så idag har det ju inte blivit allt för mycket gjort fastän att klockan är så pass mycket. Men så underbart att få sova ut. Har ju inte fått sovit på flera nätter i rad nu så det var verkligen underbart:) Hoppas ni alla sovit lika gott som jag:)

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0