Så himmla skönt...

Nu är jag klar med Ullas gardiner så nu behöver jag inte tänka på dom mer, iaf inte på dom i köket. Hon har bett mig sy ett par gardiner till, så det ska jag väll med göra sås måning om. Fast inte nu på ett tag, eller iaf ett par dagar. För nu tänker jag inte röra den där symaskinen på några dagar. Jag får ju så himla ont i ryggen av att sitta still under en längre tid. Fast visserligen säger ju Ulla att detta inte går på ackord utan att det får ta den tid det tar. Men vad ska jag göra när jag bara är sån. När jag bestämmer mig för en sak så blir det så, kosta vad det kosta vill. Och helst skulle det vart klart igår redan. Nae men det jag menar är att det känns så himla onödigt att dra ut på saker och ting. Ju fortare det blir klart desto mer tid får du över till annat, som tex nya projekt. Men bild på gardinerna kommer imorgon, jag hann nämligen inte att ta någon bild då Beck började precis då jag höll på att satta upp dom. Efter Beck glömde jag av det och gick en kortis med Litta istället. Och nu sitter jag med fötterna i ett varmt och skönt fotbad. Ska sitta med det ett litet tag till sen ska jag sova för idag har jag vart extremt utmattad, tror den där utmattningen efter långpromenaden håller i sig än. Dessutom ska jag ju till skolan imorgon så nog får jag allt se till att vila ut mig så jag orkar dit i tid.


Älskar er /
                /MissDynamite




Det här är extremt skönt och avslappnande ska ni veta, och dessutom blir föttrena fina och lena...Thihi


Kommentarer
Postat av: D

fan va skönt de ser ut:)

2009-03-16 @ 06:10:48
Postat av: Monica

La till dig i msn :P haha

Pöss

2009-03-16 @ 10:10:17
URL: http://citcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0