Orginalet, och inget annat;)

Så nu har jag, Monica och Litta kommit från långisen. Jag har alldeles nyligen duschat och nu är Monica inne i duschen. Så under tiden nu så tänkte jag att jag skulle lägga upp lite bilder på min jeansjacka som jag fick av Ulla för ett tag sedan. Jag lovade ju att jag skulle lägga upp den för ett bra tag sedan men det har inte riktigt blivit några bra bilder tagna på den. För den är ju rätt dominant så det gäller ju att ha rätt kläder till för att det ska se bra ut. Men nu i helgen så fick Madde till riktigt bra bilder som verkligen gör jackan rättvis på bilderna. Och med rätt klädsel till blev bilderna helt perfekta. Så här kommer bilderna på jeansjackan, precis som jag vid nått tidigare tillfälle lovat. 

Älskar er /
                /MissDynamite


Jackan framifrån...




Jackan bakifrån...

Kan lova att den kommer andvändas flitigt så fort vädret tillåter detta. För som sagt jag gillar att sticka ut, gillar inte att vara en belk kopia av alla andra. Och med denna på är jag det enda orginalet i hela världen. För som jag i nått tidigare inlägg nämn är jackan designad av Ulla själv och specialsydd av en annan designer vid namn Anki. Den är gjord av ett ex antal jeansbyxer och finns alltså i ett enda exemplat i hela världen;)


Kommentarer
Postat av: Monica

Den e sjukt snygg :D

2009-03-22 @ 22:35:56
URL: http://citcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0