Massa "MÅSTEN"...

Nu är jag faktiskt klar med alla "MÅSTEN" jag hade på agendan idag. Fast hämta ut glashyllorna har jag fått flytta över tills på måndag. Hon som stod i kassan hos glasmästaren hade tydligen ingen aning om vart dom låg så hon bad mig återkomma på måndag. Men och andra sidan är det ju lugnt för mig. Jag menar jag får ju ändå  inte upp dom där jag hade tänkt mig så nu måste jag ju ändå tänka om, och det kan ta tid mina vänner. Så då är det ju liksom ingen brådska med det.

Annars så har jag även hunnit damsuga, det blev ju en del damm efter att vaktmästaren var här och borra upp sakerna. Fixa mina naglar har jag också gjort. Har målat tånaglarna i en fin somrig rosa nyans och så har jag gjort gelénaglar också. Det blev faktiskt väldigt bra. Jag köpte ju ett gelékitt för ett tag sedan bara för att testa och jag måste säga det att jag är väldigt nöjd med resultatet. Det tog inte lång tid att göra och inte var det nå svårt heller. Sen var det ju visserligen länge sedan nu jag på salong och fixa naglarna men jag kan inte se någon större skillnad på det jag nyligen gjort själv och det dom gör på salong. Visst det här är ju ingen fransk manikyr men vill man ha det går det ju att fixa det också. Så jag rekommenderar verkligen det här kittet för er som vill ha fina naglar men inte har tid eller råd att gå på salong. Dock vet jag ännu hur bra hållbarheten är men jag återkommer med det när jag haft dom ett tag. Men nog om det nu. Måste skynda mig in i duschen nu för om ca 30min kommer Madde. Och då har jag inte tid att duscha för då ska jag umgås med henne.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0