Lördags seg...

Måste erkänna att det har varit riktigt dåligt med uppdatering idag. Jag har liksom inte haft någon ork i kroppen alls idag så efter det första inlägget i eftermiddags så gick jag och till sängs. Gick väll upp för någon timma sedan. Men ni förstår det är inte lätt att vara en partypingla två dagar i rad. Gick ju visserligen när man var yngre men nu tar det verkligen emot. Tar ju på krafterna så mycket när man blir äldre, och jag är ju redan 21 nu. Jag har inte ens varit utanför lägenheten sedan jag följde Madde till stationen. Men käkat lite har jag hunnit med iaf. Mammas matlådor är mumma dom. Så har jag varit och köpt cola och lite chips, så det blir ju minst sagt en lugn kväll. Så här sleten har jag som sagt inte varit på år och dar. Men det beror ju på den vilda partkvällen igår:) Men nu ska jag gå in till Ulla och umgås lite med henne framför tv:n.

Älskar er /
                /MissDynamite




Från gårdagen. Han lät mig skriva mitt bloggnamn på armen;) Undrar om han varit inne och kollat:P


Kommentarer
Postat av: Monica

Haha om han inte var nykter direkt lär han ju undrat vafan de var på hans arm :P

2009-03-22 @ 11:18:40
URL: http://citcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0