Vilken underbar dröm...

Redan förra sommaren drömde jag om Antikens Grekland och att få efterlikna dess gudinnomode. Tänk dig själv att få vandra en varm sommardag längst med stranden ikläd en långklanning, gladiatorsandaler och naturligtvis massor med smycken, hälst i guld... Åhh vilken underbar dröm, men för min del kommer denna dröm att förbli just en dröm även i år. Jag har nämligen inte lyckats få tag på den perfekta klänningen i år heller. Visserligen hittade jag en på http://www.bubbleroom.se/ här om dagen men i och med att jag åker på semester redan på måndag hinner jag väll knappast få hem den innan dess, tyvärr får jag väll tillägga. Men åhh vad bra denna klänningen hade passat till mina gladiatorsandaler + en massa smycken hade gjort outfiten fullbordad...

Fast nu är det riktigt brottom får jag lov att säga. Jag har ju lite grejer jag bör fixa innan jag åker iväg till Gnosjö vid en fyratiden. Ha det så bra så länge...

Älskar er /
                /MissDynamite


Bubbleroom / H Maxiklänning'

Maxiklänning finns på www.Bubbleroom.se

PRIS: 399.00 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0