Snart kommer belöningen...

Än sliter jag dock som ett djur, totalt isolerad. Eller så ska jag ju egentligen inte säga, jag hade ju faktiskt en hel veckas ledighet i förra veckan. Dessutom har jag Ulla och Litta här stup i kvarten, och igår var det oerhört fint väder så då låg jag ute i solen hela dagen. Att Emily var och hälsa på var ju inte illa det heller, fast hon brukar ju komma över ibland, som tur är får jag ju tillägga. Tycker vi hade oerhört mysigt igår då hon höll mig sällskap medan jag pluggade i solen. Annars har jag just skickat in kapitlet som var på en 45sidor och 17 uppgifter till som jag fick igår. Har inte sovit mer i tre och en halv timma inatt så nu ska jag ta och vila lite, sen ska  jag ner och köpa mig rejält med Power King så att jag orkar med dom nya uppgifterna jag nyligen fått. Dessa borde dock inte ta så lång tid då jag redan läst kapitlet och dessutom är det betydligt färre uppgifter till det här kapitlet. Men som sagt det blev inte mycket sömn inatt så nu ska jag lägga mig och vila en stund.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0