Snacka om olägligt...

Idag är det ju exakt en vecka kvar tills jag åker till Bosnien och det är verkligen inte läge för att bli sjuk, men nu är det som det är. Har ju en hel del jag behöver ta itu med innan jag åker ner så jag har försökt få ordning på lite saker idag och jag fick ju faktiskt två brev postade också. Men annars har jag bara sovit idag, har inte haft ork till mycket mer än så.

Var föresten nere på ICA innan och köpte mig en massa tidningar som jag tänkte fördriva tiden med, om jag inte kan sova inatt. Dessvärre tror jag att jag somnar ganska snart ändå. Klockan är ju ganska mycket ändå och jag har sett hela två filmer redan. Den första var en svensk, "Två bröder - en skuld", som jag redan hade sett en gång tidigare men den är ju så himla bra ju. Älskar verkligen den filmen. Den andra var en Bosnisk film som inte heller den var så dum. Men man fick verkligen tänka till, annars var den skit bra. Båda filmerna handlar ju om maffia och den kriminella världen vilket ju är ett av mina favoritämnen. Fast nu hörrni nu blir det nog natta för min del.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0