Sjuk...21/6 - 09

Njo, idag mår jag lite bättre men det är fortfarande långt ifrån bra. Vet inte om jag glömde berätta det igår men jag är sjuk, blev det efter midsommar, så nu är det bara till att hålla tummarna för att det går över till veckan. Jag har ju en hel del jag bör göra innan jag åker till Bosnien nu på måndag, alltså inte imorgon men måndagen därpå. Måste ju både handla lite nytt och packa, fixa medecin och förbereda mig både fysiskt och psykiskt inför resan. Neh hör ni nu börjar febern komma igen har jag en känsla av, så jag får återkomma helt enkelt.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gumman ja e sjuk jag med och har vart de under hela midsommar fy FAN... Jag saknar dig gumms och jag vill att den här månaden ska hur fort som hällst så att du snart kommer hem :)

2009-06-21 @ 17:29:26
URL: http://emelieba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0