OBS!!!

Är medveten om att uppdateringen dom senaste dagarn varit väldigt dålig, och jag är ledsen om jag gör er besvikna nu när jag säger att det kommer fortsätta så ett litet tag till. Det har nämligen hänt en hel del oförutsägbara saker som lett till en hel del förändringar i min tillvaro, dock kan jag inte ta upp allt just nu. Men jag lovar att återkomma till det när jag är klar med allt. Annars dog min dator för ett par dagar sedan och jag har inte fått igång den sedan dess, men det har löst sig. Som ni ju redan vet är jag starkt beroende av datorn då jag andvänder den till allt. Jag shoppar, pluggar, bloggar, läser andras bloggar och mycket annat via datorn, jag är alltså beroende med stort B... hehe

Älskar er /
                /MissDyanmite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0