Kroniskt trött...?

Kan man vara kroniskt trött? Alltså trött hela tiden dag som natt? Finns väll tom en benämning på sjukdommen?

Nåja, nu är jag vaken eller iaf uppe ur sängen. Tänkte jag ska vakna till liv nu så ska jag sätta mig och skriva lite har jag tänkt. Jag kan inte släppa det där med att skolan nu är över så jag har åtagit mig att skriva på en extra uppgift som min lärare ska kolla på. Ambitiösa elever verkar han uppskatta iaf. Det jag skriver på nu handlar i övrigt om Slovenien som EU-medlemsland. Verkligen spänande.

Måster packa också, om allt går enligt planerna så åker jag hem till K-hamn imorgon. Hörs senare.

Älskar er /
                /MissDyanamite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0