Bättre sent än aldrig...

Efter som jag inte kunnat blogga på ett tag tänkte jag ta och fortsätta där jag slutade sist, alltså fortsätta med torsdagen. Jag var ju först till Gnosjö med mamma och hälsa på Diana. Sen lämnade jag mamma och bilen i Gnosjö och vi tog Dianas bil in till Borås. "Sommartorsdagarna" har nämligen börjat nu och Diana hade tydligen aldrig varit i stan på en "sommartorsdag", men nu har både hon och Sanela varit de, (Sanela är Dianas syster för er som undrar). Riktigt skoj va det faktiskt fastän att det var betydligt färre människor i stan än för nått år sedan då jag var på "sommartorsdagarna" senast. Fast sen ska jag väll inte dra några förhastade slutsatser ännu för det var ju trotts allt bara premiären i torsdags och dessutom var det ett totalt okänt band som var på scenen och spelade. Nåja vi får väll se hur detta utvecklats när jag kommer tillbaka från Bosnien.

Älskar er /
                /MissDynamite


Diana och jag, visst är vi sötast i världen? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0