Ja visst ska han leva...

Eftersom att en av mina två morbröder flyller år idag så har jag alltså fram till nu varit i Anderstorp och firat honnom. Det var inget stort firfande med han fyller ju inte jämnt heller, däremot gör han ju det nästa år. Hur som hälst bjöd dom på Lunch och vi sjöng för han och hade allmänt trevligt. Efter en tid vaknade mina kusiner också då satt jag och umgicks lite med dom och nu är jag då som sagt hemma. Borde egentligen ta tag i en del grejer som ju måste vara klara innan jag åker tillbaka till Kristinehamn, men det är ju inte så lätt när man samtidigt försöker njuta in i det sissta av ledigheten. Så därför tänkte jag börja med en liten vila;P

Älskar er /
                /MissDynamite



Födelsedags "barnet" bjuder på tårta, så klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0